| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 52408-995 | 1 | CX | 4 | 83330 |
| 52-0408-0995-371 | 2 | CX | 4 | 83330 |
| B284M | 2 | CX | 6 | 93929 |
| 40-111-364-002 | 9 | CX | 6 | 92392 |
| 40-306-364PCMARK002 | 9 | CX | 6 | 92392 |
| 40-709-381-800ITEM22 | 9 | CX | 6 | 92392 |
| 52408-995 | 1 | CX | 4 | 83330 |
| 52-0408-0995-371 | 2 | CX | 4 | 83330 |
| B284M | 2 | CX | 6 | 93929 |
| 40-306-364PCMARK002 | 9 | CX | 6 | 92392 |
| 40-709-381-800ITEM22 | 9 | CX | 6 | 92392 |
| 40-111-364-002 | 9 | CX | 6 | 92392 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |