מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FFB171 | 1 | 75 | 3 | 81348 |
250820 | 2 | KZ | 5 | 6N299 |
083695 | 2 | 9Z | 5 | 93238 |
62X855 | 2 | XX | X | 24446 |
72-6970-508 | 2 | XX | X | 50024 |
5210 | 2 | XX | X | 52676 |
5210H | 2 | XX | X | 52676 |
5210R | 2 | XX | X | 52676 |
5210RH | 2 | XX | X | 52676 |
5210X | 2 | XX | X | 52676 |
M1249 | 2 | XX | X | 61208 |
SKF5210A | 2 | XX | X | 82796 |
G8184P10 | 2 | XX | X | 97578 |
6502P | 2 | XX | X | 93232 |
695 | 9 | 9Z | 5 | 93238 |
6502P | 2 | ZZ | 5 | 0UBG9 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |