מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5200M1TX9 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
146333-9 | 2 | XX | X | 10001 |
200075-10 | 2 | XX | X | 10001 |
319687-451 | 2 | XX | X | 10001 |
273829-73 | 2 | XX | X | 10001 |
281478-51 | 2 | XX | X | 10001 |
5200 | 2 | XX | X | 21760 |
5200W | 2 | XX | X | 21335 |
5200 | 2 | XX | X | 82918 |
5200 | 9 | ZZ | 5 | 21335 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |