| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 51MCD1216N1PC40 | 2 | XX | X | 10855 |
| 51MCD1216N2PC41 | 2 | XX | X | 10855 |
| 51MCD1221N2-1ITEM43 | 2 | XX | X | 10855 |
| 51MCD1221N2REVAPC41 | 2 | XX | X | 10855 |
| 52MAD1241N1ITEM33 | 2 | XX | X | 10855 |
| 52MAD1241N1ITEM34 | 2 | XX | X | 10855 |
| 52MCD1240N1PC30 | 2 | XX | X | 10855 |
| 271-5901-1383558PC41 | 2 | XX | X | 80064 |
| 575-3801-1444277REV7PC53X049 | 2 | XX | X | 80064 |
| 5901-1383560REVAITEM34 | 2 | XX | X | 80064 |
| 52200-5901-596846ALT1 | 2 | XX | X | 80064 |
| 52200-5901-596846ALT1PCALL | 2 | XX | X | 80064 |
| 563-5901-982851ITEM41 | 2 | XX | X | 80064 |
| 563-5901-982852ITEM43 | 2 | XX | X | 80064 |
| 569-5901-1192373REVAPC41 | 2 | XX | X | 80064 |
| 569-5901-1192374REVAITEM43 | 2 | XX | X | 80064 |
| T1-3803-1286399REVBPC30 | 2 | XX | X | 80064 |
| 3209A | 2 | 75 | 5 | 25505 |
| 49MC1133N2-1IT43 | 9 | XX | X | 73830 |
| 49MC1133N2IT41 | 9 | XX | X | 73830 |
| 51MCD1216N1PC40 | 9 | XX | X | 73830 |
| 51MCD1216N2PC41 | 9 | XX | X | 73830 |
| N3200-1A1PCALL | 9 | XX | X | 73830 |
| 49MC1133N2-1ITEM43 | 9 | XX | X | 10855 |
| 49MC1133N2ITEM41 | 9 | XX | X | 10855 |
| 54MAD1343N3REVDPC49X049 | 9 | XX | X | 10855 |
| 54MAD1343N3REV7PC53X049 | 9 | XX | X | 10855 |
| N32000-1 | 9 | XX | X | 10855 |
| N32000-1ALT1 | 9 | XX | X | 10855 |
| N320001ALT1PCALL | 9 | XX | X | 10855 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |