מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5191582 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
4B4714 | 2 | XX | X | 11083 |
115B14 | 2 | XX | X | 61208 |
13260PC115B14 | 2 | XX | X | 61208 |
13324PC115B14 | 2 | XX | X | 61208 |
B214PC115B14 | 2 | XX | X | 61208 |
X7184BPC115B14 | 2 | XX | X | 61208 |
46460 | 2 | XX | X | 97907 |
5191582 | 2 | XX | X | 72582 |
2810 | 9 | XX | X | 43952 |
TM832 | 9 | XX | X | 81240 |
D2057-70PC36 | 9 | XX | X | 82471 |
D2057-75PC36 | 9 | XX | X | 82471 |
D2057-76PC36 | 9 | XX | X | 82471 |
5191582 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |