מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5184846 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
20378-1C | 2 | XX | X | 24299 |
K7109677P1 | 2 | XX | X | 24446 |
5184846 | 2 | XX | X | 72582 |
AILTECH7320 | 2 | 9Z | 5 | 00752 |
43742-000 | 2 | TX | 6 | 14100 |
25004 | 2 | XX | X | 00701 |
11406S | 2 | XX | X | 15434 |
20378 | 2 | XX | X | 24299 |
FW1312 | 2 | XX | X | 28835 |
7657-53-3 | 2 | XX | X | 83113 |
80600FIG1 | 9 | XX | X | 04009 |
80600XFIG1 | 9 | XX | X | 04009 |
532364-278ND | 9 | XX | X | 52468 |
20378 | 9 | XX | X | 89953 |
20378-1C | 9 | XX | X | 89953 |
7320 | 9 | TX | 5 | 15605 |
43742-000 | 9 | TX | 6 | 12436 |
5184846 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |