| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 515508C | 2 | ZZ | 5 | 82205 |
| SW1115 | 2 | XX | X | 92755 |
| C218527 | 2 | 9Z | 5 | 06845 |
| E52 | 2 | XX | X | 99872 |
| C218527 | 9 | 9Z | 5 | 06840 |
| S32-1000 | 9 | XX | X | 91491 |
| 452-1557 | 9 | XX | X | 11530 |
| 452AND1557 | 9 | XX | X | 11530 |
| 515508C | 9 | XX | X | 23667 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |