מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5153553APC5151202 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5153553APC5153553 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
NT10794SH1PC5153553 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
NT7806SH1PC5153553 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
5153553 | 2 | XX | X | 72582 |
5153553 | 9 | AX | 3 | 24617 |
N24267PC5153553 | 9 | AX | 3 | 24617 |
N24271PC26-31 | 9 | AX | 3 | 24617 |
5153553APC5151202 | 9 | XX | X | 24617 |
5153553APC5153553 | 9 | XX | X | 24617 |
NT10794SH1PC5153553 | 9 | XX | X | 24617 |
NT7806SH1PC5153553 | 9 | XX | X | 24617 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |