| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5145 | 2 | XX | X | 73460 |
| 77137H | 2 | ZB | 5 | 89346 |
| 5145 | 2 | 9Z | 6 | 96151 |
| 7349579 | 2 | XX | X | 19207 |
| 5776E | 2 | XX | X | 45152 |
| 5776F | 2 | XX | X | 45152 |
| 5145 | 2 | XX | X | 33323 |
| 5145 | 9 | XX | X | 19107 |
| 365998011 | 9 | XX | X | 63734 |
| 5145 | 9 | XX | X | 63734 |
| P26910 | 9 | AX | 5 | 59690 |
| 77137H | 9 | ZB | 5 | 92679 |
| F5145 | 9 | XX | X | 73460 |
| 77137H | 9 | XX | X | 31007 |
| P26910 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |