מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5145 | 2 | XX | X | 73460 |
77137H | 2 | ZB | 5 | 89346 |
5145 | 2 | 9Z | 6 | 96151 |
7349579 | 2 | XX | X | 19207 |
5776E | 2 | XX | X | 45152 |
5776F | 2 | XX | X | 45152 |
5145 | 2 | XX | X | 33323 |
5145 | 9 | XX | X | 19107 |
365998011 | 9 | XX | X | 63734 |
5145 | 9 | XX | X | 63734 |
P26910 | 9 | AX | 5 | 59690 |
77137H | 9 | ZB | 5 | 92679 |
F5145 | 9 | XX | X | 73460 |
77137H | 9 | XX | X | 31007 |
P26910 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |