O ring
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
5133-25MF | 1 | ZZ | 5 | 07382 |
B32E1004-25 | 2 | KZ | 5 | 99872 |
340-0091-000 | 2 | ZA | 5 | 13499 |
235250A025 | 2 | ZZ | 5 | 31550 |
1000-25-ST | 2 | 9Z | 5 | 97424 |
340-0091-00 | 2 | XX | X | 13499 |
PL5465325REVEPC54 | 2 | XX | X | 24446 |
F78B25ST18 | 2 | XX | X | 72314 |
362-1015P8 | 2 | XX | X | 99687 |
111891 | 2 | XX | X | 20418 |
340-0091-000 | 2 | 9Z | 4 | 95105 |
340-0091-00 | 2 | 9Z | 6 | 95105 |
1000-25 | 9 | 9Z | 5 | 97464 |
235250A025 | 9 | XX | 5 | 28528 |
5133-25MF | 9 | XX | X | 79136 |
111891 | 1 | ZZ | 5 | 98255 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |