מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
51011PC4 | 2 | XX | X | 63743 |
319-6505-1183915ALT1PC8 | 2 | XX | X | 80064 |
320-6505-798937PC8 | 2 | XX | X | 80064 |
340-6000-1002475ALT1LINE315 | 2 | XX | X | 80064 |
340-6504-1002307PC24 | 2 | XX | X | 80064 |
7501-649050PC4 | 2 | XX | X | 80064 |
564-3101-937728LINE166 | 2 | XX | X | 80064 |
564-6505-938109ALT3PC8 | 2 | XX | X | 80064 |
571-6202-1301608REVDPC26 | 2 | XX | X | 80064 |
572-6504-1414172REVAPC33 | 2 | XX | X | 80064 |
3678-221REVDPC26 | 2 | XX | X | 96169 |
3895-03ALT1LINE315 | 9 | 9Z | 5 | 96169 |
3367-32PC8 | 9 | 9Z | 5 | 96169 |
3395-02LINE129SH2 | 9 | 9Z | 5 | 96169 |
3867-14PC24 | 9 | 9Z | 5 | 96169 |
03054 | 2 | ZF | 6 | F0524 |
80638 | 9 | XX | X | 04009 |
80638DPDT | 9 | XX | X | 04009 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |