מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
51002040-2 | 2 | CX | 1 | 14028 |
C5130STDTSS2 | 2 | CX | 5 | 14844 |
10644-002 | 2 | 9Z | 2 | 10138 |
480002-2 | 2 | CX | 2 | 89305 |
227-1178P014 | 2 | CX | 6 | 3B150 |
3541B | 2 | CX | F | 00866 |
540-B-1 | 2 | CX | F | 21355 |
2540B-1 | 2 | CX | F | 81312 |
4-01928-002 | 9 | CX | 1 | 03848 |
5040B | 2 | XX | X | 98278 |
1S3-21B | 9 | CX | F | 86577 |
227-1178P014 | 9 | CX | 6 | 49956 |
X2041B | 9 | CX | 4 | 71279 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |