תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 5 and 6.75 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS16624-1243 | 2 | XX | E | 96906 |
| ZB362-1012PT7REV2 | 1 | XX | X | 49956 |
| ZB362-1012PT7REV2 | 1 | XX | X | 94144 |
| 3100-243-ST-CD | 1 | KZ | 4 | 97464 |
| 5100-243MD | 1 | ZZ | 3 | 07382 |
| 5100-243-S-MD | 1 | ZZ | 4 | 07382 |
| 5100-243MD | 9 | KZ | 3 | 79136 |
| 5100-243-S-MD | 9 | KZ | 4 | 79136 |
| 5365002007366 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |