| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS35043-31 | 2 | XX | X | 96906 |
| MILR11 | 1 | XX | X | 81349 |
| 3124 | 2 | 9Z | 5 | S7218 |
| 1061 | 2 | XX | X | 01121 |
| 7627737 | 2 | BF | 1 | 19204 |
| 8531341 | 2 | BF | 1 | 19204 |
| 302105 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
| 302-105 | 9 | 75 | 5 | 80009 |
| 280-1145P182 | 2 | XX | X | 49956 |
| SMB334540 | 2 | XX | X | 80063 |
| 302-0105-00 | 2 | XX | X | 80009 |
| 5021-97 | 2 | XX | X | 82577 |
| 3706922-39 | 2 | XX | X | 88818 |
| E32 | 2 | XX | X | 99872 |
| 50891 | 9 | XX | X | 13943 |
| K50891 | 9 | XX | X | 13943 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |