| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| H41M | 2 | 75 | 4 | 54940 |
| 57250020 | 2 | CX | 4 | 23030 |
| G223 | 2 | CX | 4 | 26190 |
| 33.229 | 2 | CX | 4 | 26462 |
| CGH | 2 | CX | 4 | 54251 |
| 2535 | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 250HA-M | 2 | CX | 4 | 59724 |
| CGH | 2 | CX | 4 | 81470 |
| 50837 | 2 | CX | 4 | 43786 |
| 88-16800 | 2 | 75 | 4 | 54940 |
| 29001-STD | 9 | CX | 4 | 26462 |
| U3G-M | 2 | CX | 4 | 43786 |
| HS45 | 9 | 75 | 4 | 98387 |
| 495-5000 | 9 | CX | 4 | 98387 |
| 88-16800 | 9 | 75 | 4 | 28085 |
| H41M | 9 | 75 | 4 | 28085 |
| P-01 | 9 | CX | 4 | 94687 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |