מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
2146479 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
3655417 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
376381 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
37681 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
GPW17017A1 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
5075 | 2 | XX | X | 03683 |
16A088 | 2 | XX | X | 75522 |
41W3335-30 | 2 | XX | X | 80372 |
FR1008 | 9 | XX | X | 47805 |
347668 | 9 | XX | X | 65282 |
GPW17017A1 | 9 | XX | X | 23040 |
2146479 | 9 | XX | X | 24617 |
3655417 | 9 | XX | X | 24617 |
376381 | 9 | XX | X | 24617 |
37681 | 9 | XX | X | 24617 |
16W388 | 9 | XX | X | 62265 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |