| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 736-001611 | 1 | CX | 4 | 18056 |
| AAB-M | 1 | CX | 4 | 18056 |
| AAB | 1 | CX | 4 | 54251 |
| AAB | 1 | CX | 4 | 81470 |
| 33.106 | 1 | ZZ | 4 | 26462 |
| B-03 | 1 | CX | 4 | 94687 |
| HS48 | 1 | 75 | 4 | 98387 |
| G600 | 2 | CX | 4 | 26190 |
| 28503 | 2 | CX | 4 | 26462 |
| 88-25600 | 2 | CX | 4 | 54940 |
| 100869 | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 125-B-M | 2 | CX | 4 | 59724 |
| HG12M | 2 | CX | 4 | 54940 |
| 2510 | 2 | CX | 4 | 56922 |
| 495-8000 | 9 | CX | 4 | 98387 |
| 88-25600 | 9 | CX | 4 | 28085 |
| HG12M | 9 | CX | 4 | 28085 |
| 50669 | 9 | CX | 4 | 43786 |
| Q1-M | 9 | CX | 4 | 43786 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |