Nut
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
502B18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
502D18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
317183 | 2 | XX | X | 80063 |
SMB317183 | 2 | XX | X | 80063 |
MHNL1A6CA | 2 | XX | X | 99251 |
MHNL1A6CS | 2 | XX | X | 99251 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 15653 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
203-1011P45 | 2 | ZF | 5 | 3B150 |
68NM62 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
203-1011P45 | 9 | ZF | 5 | 49956 |
203-1011P45 | 9 | ZF | 5 | 49956 |
502B18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
502D18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
317183 | 2 | XX | X | 80063 |
SMB317183 | 2 | XX | X | 80063 |
MHNL1A6CA | 2 | XX | X | 99251 |
MHNL1A6CS | 2 | XX | X | 99251 |
203-1011P45 | 2 | ZF | 5 | 3B150 |
68NM62 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 15653 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
203-1011P45 | 9 | ZF | 5 | 49956 |
502B18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
502D18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
317183 | 2 | XX | X | 80063 |
SMB317183 | 2 | XX | X | 80063 |
MHNL1A6CA | 2 | XX | X | 99251 |
MHNL1A6CS | 2 | XX | X | 99251 |
203-1011P45 | 2 | ZF | 5 | 3B150 |
68NM62 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 15653 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
203-1011P45 | 9 | ZF | 5 | 49956 |
502B18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
502D18-15 | 2 | 9Z | 5 | 94033 |
SMB317183 | 2 | XX | X | 80063 |
317183 | 2 | XX | X | 80063 |
MHNL1A6CA | 2 | XX | X | 99251 |
MHNL1A6CS | 2 | XX | X | 99251 |
203-1011P45 | 2 | ZF | 5 | 3B150 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 15653 |
68M632 | 9 | 9Z | 5 | 75237 |
203-1011P45 | 9 | ZF | 5 | 49956 |
68NM62 | 9 | ZZ | 5 | 72962 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |