| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 502 | 1 | 75 | 4 | 71485 |
| T-100-SM | 1 | 75 | 4 | 92061 |
| S209 | 1 | 75 | 4 | 16568 |
| B94.11M | 1 | ZZ | 4 | 05047 |
| 74000 | 1 | 75 | 4 | 19863 |
| 1302 | 1 | ZZ | 4 | 067J8 |
| C12500 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 23053 | 2 | 75 | 4 | 16568 |
| 42-10344 | 2 | 75 | 4 | 71485 |
| 25410 | 2 | 75 | 4 | 92061 |
| 29260 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
| 10226 | 2 | ZZ | 4 | 067J8 |
| 53553 | 2 | 75 | 4 | 65400 |
| 2501 53/64 | 2 | ZZ | 4 | 03882 |
| GGG-D-751 TYE | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
| GGG-D-751 | 9 | ZZ | 3 | 81348 |
| C2411 53/64 | 2 | ZZ | 5 | 1NEX4 |
| 110S 53/64 | 2 | ZZ | 4 | 65400 |
| 12500 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 2411 53/64 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 941 53/64 | 9 | ZZ | 4 | 13130 |
| 74353 | 9 | 75 | 4 | 19863 |
| 10226 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
| 1302 | 9 | 75 | 4 | 41672 |
| 10588 | 9 | 75 | 4 | 42970 |
| 309-RT | 9 | 75 | 4 | 82333 |
| 42153 | 9 | 75 | 4 | 82333 |
| 200C 53/64 | 9 | ZZ | 4 | 42970 |
| 110S 53/64 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 53553 | 2 | ZZ | 4 | 60NQ9 |
| 2411 53/64 | 9 | ZZ | 4 | 1NEX4 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |