Washer
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
118299 | 2 | 9Z | 6 | 06481 |
F48-122 | 2 | 9Z | 6 | 72314 |
8344411 | 2 | 9Z | 6 | 98738 |
B344411 | 2 | 9Z | 6 | 98738 |
502-1515-002 | 9 | 9Z | 6 | 98730 |
502-1515-002 | 9 | 9Z | 6 | 13499 |
567-1233-002 | 9 | 9Z | 6 | 13499 |
567-1233-002 | 9 | 9Z | 6 | 13499 |
118299 | 2 | 9Z | 6 | 06481 |
F48-122 | 2 | 9Z | 6 | 72314 |
8344411 | 2 | 9Z | 6 | 98738 |
B344411 | 2 | 9Z | 6 | 98738 |
502-1515-002 | 9 | 9Z | 6 | 98730 |
502-1515-002 | 9 | 9Z | 6 | 13499 |
567-1233-002 | 9 | 9Z | 6 | 13499 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |