| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| GPW12405 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| 638647 | 2 | XX | X | 34623 |
| A538 | 2 | XX | X | 34623 |
| 500046 | 9 | XX | X | 08683 |
| 501010 | 9 | XX | X | 00000 |
| 501016 | 9 | XX | X | 00000 |
| AC88 | 9 | XX | X | 58275 |
| 390990 | 9 | XX | X | 65282 |
| GPW12405 | 9 | XX | X | 23040 |
| J9 | 9 | XX | X | 0AFL4 |
| RJ6C | 9 | 9Z | 5 | 0B231 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |