| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 102039 | 2 | ZZ | 5 | 0EXU3 |
| 467F | 2 | XX | X | 45152 |
| 125-22 | 2 | XX | X | 35301 |
| 105523 | 9 | XX | X | 93343 |
| 1B1057 | 9 | XX | X | 14544 |
| 1497 | 9 | XX | X | 93234 |
| 102039 | 9 | XX | X | 12793 |
| 33528 | 9 | XX | X | 80201 |
| 50099 | 9 | XX | X | 76680 |
| 467F | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |