Gear
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 500516 | 2 | CL | 5 | 18876 |
| GE1124 | 2 | XX | X | 24446 |
| 7181 | 2 | XX | X | 71183 |
| 7181 | 2 | XX | X | 79500 |
| 35J486 | 9 | 9Z | 5 | 28835 |
| R2200 | 9 | XX | X | 72076 |
| 049-445-000 | 9 | XX | X | 75138 |
| 2335 | 9 | XX | X | 75138 |
| 381-200 | 9 | XX | X | 75138 |
| 392-200 | 9 | XX | X | 75138 |
| R30200 | 9 | XX | X | 75348 |
| 1034 | 9 | 9Z | 6 | 71400 |
| 1137 | 9 | 9Z | 6 | 71400 |
| 3028 | 9 | XX | X | 71424 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |