תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 1 and 1.35 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 294457 | 1 | ZZ | 6 | 85735 |
| 3068003 | 1 | ZZ | 5 | 59364 |
| TQSAO0001 | 1 | ZZ | 6 | 04643 |
| TP5-5H | 1 | ZZ | 6 | 24227 |
| 500029 | 1 | ZZ | 6 | 20284 |
| 449444-1 | 1 | ZZ | 6 | 60119 |
| 294457 | 2 | TU | 2 | 60119 |
| SM-B-356711 | 2 | TX | 1 | 80063 |
| 62104-6 | 2 | 48 | 5 | 13297 |
| 449444-1 | 2 | KE | 5 | 37695 |
| TQSA0001 | 9 | 9Z | 5 | 04643 |
| 11065482-002 | 2 | XX | X | 18876 |
| 3068003 | 9 | XX | X | 77068 |
| 294457 | 9 | XX | X | 71785 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |