| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| MS4663-1 | 2 | XX | X | 96906 |
| 362MR007P011 | 1 | ZZ | 5 | 3B150 |
| 20663-30 | 1 | XX | X | 15434 |
| Q217-01PC3 | 1 | XX | X | 98939 |
| Q237 | 1 | XX | X | 98939 |
| T1-4111-1434449PC15 | 1 | XX | X | 80064 |
| NAS50-75N | 1 | XX | X | 80205 |
| G205060PT3 | 1 | ZZ | 5 | 07382 |
| G205060PT3 | 9 | 9Z | 5 | 01714 |
| 10A6330 | 9 | XX | X | 81240 |
| 362MR007P011 | 9 | XX | 5 | 05030 |
| 5000-75 | 9 | XX | X | 24785 |
| G205060PT3 | 9 | 9Z | 5 | 79136 |
| 362MR007P011 | 9 | XX | 5 | 49956 |
| 1JH267PC15 | 9 | XX | X | 79500 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |