| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 2149440 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 4X397 | 2 | XX | 5 | 78500 |
| 4NK01141 | 2 | XX | X | 62265 |
| 363SZ45 | 2 | XX | X | 76040 |
| 11A8917 | 2 | XX | X | 95201 |
| 4X397 | 2 | ZZ | 5 | 3D6E9 |
| 56631F | 9 | KZ | 5 | 56442 |
| 4X397 | 9 | XX | X | 63734 |
| 245072 | 9 | XX | X | 08683 |
| 4X397 | 9 | XX | X | 04969 |
| 394739 | 9 | XX | X | 65282 |
| 4NK01141 | 9 | XX | X | 65282 |
| 2149440 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |