מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
4P02211-08-06 | 2 | ZZ | F | 8V607 |
32371-08-06 | 2 | ZZ | 5 | 14397 |
07A177-08-06 | 2 | ZZ | 5 | 1W025 |
AFP1420T0806 | 2 | ZZ | 5 | 30974 |
07A177-08-06 | 2 | AX | E | 01673 |
4P02211-08-06 | 9 | ZZ | F | 0S664 |
07A177 | 9 | AX | A | 01673 |
920886 | 9 | ZZ | B | 0S664 |
4P02211-08-06 | 9 | AX | E | 06090 |
07A058-08-06 | 9 | AX | E | 01673 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |