מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
4NFG0624 | 2 | KZ | 5 | 1DF03 |
2031783 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
1199N664 | 2 | XX | 5 | 78500 |
356156S2 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
4NFG0624 | 2 | XX | X | 62265 |
11BMT218 | 2 | XX | X | 76040 |
11A7206 | 2 | XX | X | 95201 |
427D4 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
47239C | 9 | KZ | 5 | 56442 |
BB6111 | 9 | KZ | 5 | 56442 |
243707 | 9 | XX | X | 08683 |
A330164 | 9 | XX | X | 00000 |
91085 | 9 | XX | X | 65282 |
356156S2 | 9 | XX | X | 23040 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |