מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
7FXEE-92-239 TY1 | 1 | 75 | 3 | 80244 |
NFES 1233 | 1 | ZZ | 4 | 04024 |
641 | 2 | MC | 4 | 77542 |
4668 | 2 | MC | 4 | 53800 |
146 | 2 | MC | 4 | 71092 |
640 | 2 | MC | 4 | 74025 |
4N06S | 2 | MC | 4 | 80204 |
W-B-101 | 9 | MC | 3 | 81348 |
W-B-101 CL6 | 9 | ZZ | 3 | 80244 |
C18.1 | 9 | ZZ | 4 | 80204 |
00001280022640 | 2 | ZZ | U | 77542 |
00012800226405 | 2 | ZZ | U | 77542 |
907 | 2 | MC | 4 | 06803 |
7MW | 9 | MC | 4 | 41340 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |