| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 7735617 | 2 | TG | X | 19207 |
| 2210C1641 | 2 | TG | 5 | 78500 |
| 2210C1641 | 2 | TU | 5 | 1DF03 |
| 7-5-7 | 2 | TG | X | 60528 |
| 4FKW0153 | 2 | TG | X | 62265 |
| 2210C1641 | 2 | TG | X | 70350 |
| 11B7040 | 2 | TG | X | 95201 |
| BB16027 | 9 | TU | 5 | 56442 |
| 2210C1641 | 9 | TU | 5 | 56721 |
| 2210C1641 | 9 | TG | X | 58141 |
| 2210C1641 | 9 | TG | X | 76933 |
| 2210C1641 | 9 | TG | X | 80571 |
| 2210C1641 | 9 | TG | X | 82769 |
| 2210C1641 | 9 | TG | X | 23705 |
| 427483 | 9 | TG | X | 65282 |
| 2210C1641 | 9 | TG | X | 78550 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |