Nut selflocking, 5/8-18 thread, steel, regular height, all metal, 450 deg, non-
תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 3 and 4.05 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
4E-10 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
MS21045L10 | 1 | ZZ | 6 | D9182 |
F1801-108 | 1 | ZZ | 5 | 019L2 |
MS21045-10 | 2 | ZZ | 5 | 80205 |
H55-10CW | 2 | KZ | 4 | 15653 |
37FH-1018 | 2 | KZ | 4 | 56878 |
13207E3410FN101 | 2 | CT | 5 | 97403 |
H55-10CW | 9 | KZ | 4 | 75237 |
30356P | 2 | KZ | 6 | 00736 |
H55-10CW | 2 | ZG | 6 | R1120 |
30356P | 2 | ZG | 6 | R1120 |
MS21045-10 | 9 | KZ | 4 | 96906 |
F1801-108 | 9 | KZ | 4 | 72962 |
5310009825009 | 9 | YP | 9 | SCY13 |
10383774 | 9 | WF | 9 | A486G |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |