| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 4C6MS48.00W/SP121-2E/E | 9 | AX | 6 | 04NP0 |
| 4C6MB48-11S8 | 9 | AX | 5 | 63906 |
| 4C6MS48-11S8 | 9 | AX | 5 | 63906 |
| 4C6MS48-11SB | 9 | AX | 5 | 63906 |
| 4R2A-6MP-6MP-SP121-2-48 | 2 | AX | 6 | 62727 |
| 4C6MB48-11S8 | 9 | AX | 6 | 70434 |
| 4C6MS48-11S8 | 9 | AX | 6 | 70434 |
| 4C6MS48-11SB | 9 | AX | 6 | 70434 |
| 4C6MB48-11S8 | 9 | AX | 6 | 73842 |
| 4C6MS48-11S8 | 9 | AX | 6 | 73842 |
| 4C6MS48-11SB | 9 | AX | 6 | 73842 |
| 4C6MS48.00W/SP121-2E/E | 9 | AX | 6 | 73842 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |