| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 350122S2 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
| 5172806 | 2 | 9Z | 6 | 19207 |
| 18A41073E7 | 2 | 9Z | 6 | 23382 |
| 4B0499 | 2 | 9Z | 6 | 62265 |
| 23397 | 2 | 9Z | 6 | 81118 |
| 8187-1-6 | 2 | 9Z | 6 | 81336 |
| 83157H | 2 | 9Z | 6 | 89346 |
| 153095 | 9 | 9Z | 6 | 08683 |
| 350122S2 | 9 | 9Z | 6 | 23040 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |