מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
01A0193 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
01A10193 | 2 | ZZ | 5 | 57526 |
853868 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
1069981 | 2 | XX | X | 12204 |
636779 | 2 | XX | X | 12204 |
A1592 | 2 | XX | X | 34623 |
6431 | 2 | XX | X | 78640 |
GAL44 | 2 | XX | X | 80072 |
48G102 | 2 | XX | X | 45152 |
06442000 | 2 | XX | X | 81337 |
C09-18-0730 | 2 | XX | X | 81996 |
DC3843 | 9 | XX | X | 35311 |
853868 | 9 | XX | X | 12603 |
01A0193 | 9 | XX | X | 23040 |
01A10193 | 9 | XX | X | 23040 |
48G102 | 1 | ZZ | 5 | 75Q65 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |