| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| TIP00558-20JUL70 | 2 | CT | 3 | 97403 |
| 13208E6484 | 9 | AZ | 5 | 1JY64 |
| 13208E6484 | 9 | CT | 1 | 97403 |
| C900000 | 9 | AX | 5 | 02614 |
| 482444 | 9 | CT | 1 | 02280 |
| TIP00558-20JUL70 | 2 | CT | 3 | 97403 |
| 13208E6484 | 9 | AZ | 5 | 1JY64 |
| 13208E6484 | 9 | CT | 1 | 97403 |
| 482444 | 9 | CT | 1 | 02280 |
| C900000 | 9 | AX | 5 | 02614 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |