| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 78RS8 | 2 | XX | X | 02660 |
| 185382PC8 | 2 | XX | X | 10001 |
| 330500PC1 | 2 | XX | X | 10001 |
| 223518PC135 | 2 | XX | X | 10001 |
| 273975PC5 | 2 | XX | X | 10001 |
| T8010792PC5 | 2 | XX | X | 24446 |
| 217-3PC23 | 2 | XX | X | 47496 |
| SK873AALT1PC23 | 2 | XX | X | 47496 |
| 9969566 | 2 | TX | A | 18876 |
| C7652-2 | 2 | ZZ | 5 | 5RQL2 |
| 48002570 | 9 | KE | 5 | 16152 |
| 20036PC8 | 9 | XX | X | 03848 |
| C7652-2 | 9 | XX | X | 94833 |
| 78RS8 | 1 | ZZ | 5 | 77820 |
| C7652-2 | 1 | ZZ | 5 | 92878 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |