תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 2 and 2.7 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1745-8043 | 1 | 48 | 4 | 08241 |
| S72-5023 | 1 | 48 | 5 | 54418 |
| 200-16-FF-B | 2 | TX | 3 | 19112 |
| 616CG1 | 2 | TX | 3 | 91506 |
| 205327-25 | 2 | TX | 1 | 37695 |
| 77C716361P009 | 2 | TX | 5 | 03538 |
| CJ0021-002 | 2 | TX | 5 | 22915 |
| 220-0040-080 | 2 | TX | 5 | 94756 |
| 415-0452-002 | 2 | TX | 5 | 94756 |
| 800392-2 | 2 | TX | 5 | 96214 |
| SB316GHA | 2 | TX | 5 | 60197 |
| 8136-29G12 | 9 | TX | 3 | 91506 |
| 79-1346339-1 | 9 | TX | 5 | 11293 |
| 47A529839P3 | 9 | TX | 5 | 23991 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |