| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 479-0343-002 | 2 | XX | X | 94756 |
| 353-1765-00 | 1 | 48 | 5 | 13499 |
| 1N1124 | 1 | 5 | 3CPE0 | |
| 1N1124 | 2 | XX | X | 80131 |
| 291651-41 | 2 | 48 | 5 | 27914 |
| 1N1124 | 9 | 75 | 5 | 96214 |
| 137650159 | 2 | ZR | 5 | A0199 |
| 4433870 | 2 | ZG | 6 | N0086 |
| 1N1124 | 2 | XX | X | 01295 |
| 9156857 | 2 | XX | X | 18876 |
| 242640 | 2 | XX | X | 96795 |
| 013-149 | 9 | 9Z | 5 | 92739 |
| 1N1124 | 9 | XX | X | 31435 |
| 1N1124 | 9 | 9Z | 4 | 03508 |
| 1376-50-159 | 2 | ZR | 4 | A0199 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |