מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
4040 | 1 | XX | X | 77147 |
47261 | 2 | ZZ | 5 | 1K426 |
7128075-2 | 2 | 9Z | 5 | 03538 |
7128075P2 | 2 | 9Z | 5 | 03538 |
7128075PT2 | 2 | 9Z | 5 | 03538 |
80365-025 | 2 | XX | X | 06481 |
655746 | 2 | XX | X | 12436 |
655746-000 | 2 | XX | X | 12436 |
7128075-2 | 2 | XX | X | 24446 |
7128075P2 | 2 | XX | X | 24446 |
7128075PT2 | 2 | XX | X | 24446 |
415125-4 | 2 | XX | X | 31550 |
7128075-2 | 9 | 9Z | 5 | 99971 |
7128075P2 | 9 | 9Z | 5 | 99971 |
7128075PT2 | 9 | 9Z | 5 | 99971 |
47261 | 9 | ZZ | 5 | 99932 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |