מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
471 | 1 | 75 | 4 | 52152 |
A-A-1689 | 1 | 75 | 3 | 58536 |
A-A-1689 TY1CL2 | 1 | 75 | 3 | 80244 |
471 1/4 WHITE | 2 | 75 | 4 | 52152 |
11436969-10 | 2 | 75 | 2 | 18876 |
9986581-4 | 2 | 75 | 2 | 18876 |
253-1020P22 | 2 | 75 | 2 | 3B150 |
471F-WEISS | 2 | ZG | 3 | D2607 |
253-1020P22 | 9 | 75 | 2 | 49956 |
PPP-T-66 | 9 | 75 | 3 | 81348 |
PPP-T-66 TY1CL2 | 9 | 75 | 3 | 80244 |
471 1/4 WHITE | 9 | 75 | 4 | 34359 |
471 | 9 | 75 | 4 | 26066 |
471 1/4 WHITE | 9 | 75 | 4 | 26066 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |