מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
FF-B-171 | 1 | 9Z | 4 | 81348 |
11338A | 2 | ZZ | 5 | 1ML14 |
7025X5 | 2 | XX | X | 21760 |
SF8505 | 2 | XX | X | 21760 |
205KT2 | 2 | XX | X | 21335 |
205FS | 2 | XX | X | 38443 |
465421 | 2 | XX | X | 52676 |
465456 | 2 | XX | X | 52676 |
20504-30 | 2 | 9Z | 6 | 83298 |
20504-39 | 2 | 9Z | 6 | 83298 |
M89541 | 2 | 9Z | 6 | 92679 |
B20504-30 | 2 | 9Z | 6 | 83298 |
B20504-39 | 2 | 9Z | 6 | 83298 |
11338A | 9 | ZZ | 5 | 28265 |
7274 | 9 | XX | X | 79141 |
FL25 | 9 | XX | X | 52676 |
FL25J | 9 | XX | X | 52676 |
20504-30 | 2 | 9Z | 5 | 64547 |
20504-39 | 2 | 9Z | 5 | 64547 |
B20504-30 | 2 | 9Z | 5 | 64547 |
B20504-39 | 2 | 9Z | 5 | 64547 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |