מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
---|---|---|---|---|
45BC | 2 | XX | X | 01212 |
53450 | 2 | XX | X | 30076 |
45BC | 2 | XX | X | 60038 |
50076 | 2 | XX | X | 73740 |
GEM50076 | 2 | XX | X | 73740 |
24SL11 | 2 | XX | X | 76040 |
24SL11 | 2 | XX | X | 89619 |
20374 | 2 | XX | X | 97907 |
6B2689 | 2 | AX | 3 | 11083 |
5S5413 | 9 | XX | X | 65282 |
G50076 | 2 | ZZ | 5 | 77237 |
G50076 | 2 | ZZ | 5 | 89749 |
G50076 | 9 | XX | X | 40152 |
G50076 | 9 | XX | X | 12603 |
קוד | הגדרה |
---|---|
FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
SV | מוצר שמיש |
AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |