תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 6 and 8.1 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 28300 | 2 | KZ | 5 | 53035 |
| 827483 | 2 | KZ | 5 | 61465 |
| 457 | 2 | TG | 3 | 13125 |
| 28300 | 2 | XX | X | 01212 |
| BT28300 | 2 | XX | X | 01212 |
| S457 | 2 | XX | X | 13125 |
| 28300 | 2 | XX | X | 60038 |
| C5NN7N041A | 2 | HD | 3 | 00501 |
| K28300 | 2 | ZF | 3 | F0272 |
| 28300 | 2 | ZF | 3 | F0704 |
| 66217 | 2 | CT | 5 | 78640 |
| 188233 | 2 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 0BT28300 | 9 | KZ | 5 | 16662 |
| 188233 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |