| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 1 | 1 | XX | X | 73957 |
| 8296 | 2 | KZ | 5 | 45934 |
| 6336 | 2 | ZZ | 5 | 1PQF4 |
| 109112 | 2 | XX | X | 62983 |
| 4541-1A | 2 | XX | X | 64959 |
| 4541 | 9 | XX | X | 00781 |
| 27660-05 | 9 | XX | X | 89507 |
| 8296 | 9 | KZ | 5 | 56705 |
| 6336 | 9 | XX | X | 36378 |
| 500521-8 | 9 | XX | X | 23667 |
| 4541-1A | 1 | ZZ | 5 | 3B4M0 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |