| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 45-4287-200-040 | 2 | AX | 5 | 81336 |
| 73016D | 2 | XX | X | 64104 |
| 896105X6 | 2 | XX | X | 79470 |
| 182-5 | 2 | AX | 5 | 35301 |
| 41IFS-6 | 2 | AX | 6 | 93061 |
| 60G83-142 | 9 | XX | X | 80315 |
| 6201VC6 | 9 | XX | X | 81010 |
| MD1394 | 9 | XX | X | 76558 |
| KB485 | 9 | AX | 5 | 34161 |
| 913842 | 9 | AX | 5 | 92392 |
| 0913842 | 9 | ZB | 5 | 92392 |
| 0913842-1 | 9 | ZB | 5 | 92392 |
| KB485 | 9 | AX | 5 | 8E499 |
| 896105X6 | 1 | ZZ | 5 | 01276 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |