| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| NASM10971 | 1 | ZZ | 4 | 80205 |
| 455734 | 1 | ZZ | 5 | 7X677 |
| 44J8-48 | 2 | ZZ | 5 | 0ZBJ4 |
| 480 731 | 2 | 9Z | 4 | 77294 |
| N509P1312 | 2 | XX | X | 24446 |
| 590281250750 | 2 | TU | 5 | 8E499 |
| K31.061 | 2 | ZK | 2 | U2021 |
| MIL-P-10971 TY1CPA | 9 | ZZ | 4 | 80244 |
| 590281250750 | 9 | TU | 5 | 34161 |
| 5-9-028-125-0750 | 9 | TU | 5 | 34161 |
| 44J8-48 | 9 | ZZ | 5 | 52983 |
| MIL-P-10971 | 9 | ZZ | 4 | 81349 |
| 59-028-125-0750 | 9 | TG | 5 | 72962 |
| 455734 | 9 | XX | X | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |