| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| A8514-7 | 2 | 48 | 5 | 06845 |
| A00A029-1 | 2 | 48 | 5 | 57057 |
| 190-2327-00 | 2 | XX | X | 13499 |
| 564485 | 2 | XX | X | 57733 |
| 445 | 2 | XX | X | 71002 |
| 94G295 | 2 | XX | X | 79963 |
| 61170 | 2 | XX | X | 80064 |
| 397L1 | 2 | XX | X | 81143 |
| 802900-19 | 2 | XX | X | 81640 |
| RE61A215TYPE61170 | 2 | XX | X | 99993 |
| 339D827H24 | 2 | 9Z | 6 | 97942 |
| A819 | 9 | XX | X | 00531 |
| 20979 | 9 | XX | X | 96219 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |