תמחור היסטורי עבור מוצר זה הוא בין 7 and 9.45 USD. בהתאם לכמות, זמינות, מצב, זמן אספקה והפסקה אפשרית של פריט, איננו יכולים להבטיח תמחור עד שנספק לך הצעת מחיר עדכנית.
| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 5L.4551.003.71 | 2 | ZG | 1 | D6513 |
| 114-230-1002 | 2 | TX | 1 | 95542 |
| 5L.4551.003.71 | 2 | ZG | 1 | D1901 |
| GE110158 | 2 | ZK | 2 | K0999 |
| 508/4/12404/007 | 2 | ZK | 2 | K3902 |
| DAMA-15S | 2 | ZK | 2 | K0316 |
| AS-10-7073-50 | 2 | ZK | 2 | K0668 |
| 40-743-2143 | 2 | ZK | 2 | K5294 |
| 579R705H04 | 2 | 9Z | 5 | 97942 |
| 4450119-14 | 2 | KE | 5 | 93346 |
| DAMA15S | 2 | KE | E | 71468 |
| 508/4/12404/007 | 9 | ZK | 2 | U4290 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |