| מספר חלק | RNVC | RNAAC | DAC | CAGE |
|---|---|---|---|---|
| 100763 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
| 2166001 | 1 | ZZ | 6 | 7X677 |
| 0900556-2 | 2 | 75 | 5 | 6N299 |
| 15X423 | 2 | KZ | 6 | 95201 |
| 43S15242 | 2 | KZ | 6 | 99993 |
| 202862 | 2 | KZ | 6 | 02978 |
| 100763 | 2 | KZ | 6 | 12204 |
| 6745 | 2 | KZ | 6 | 34623 |
| W6132 | 2 | KZ | 6 | 62265 |
| 202862 | 2 | ZG | 6 | R1120 |
| 100763 | 9 | KZ | 6 | 56442 |
| N60251AN | 9 | KZ | 6 | 56442 |
| 0900556 | 9 | 75 | 5 | 92392 |
| 55X19 | 9 | KZ | 6 | 58275 |
| 900556 | 9 | KZ | 6 | 92392 |
| A1896X | 9 | KZ | 6 | 65282 |
| 36800S | 9 | KZ | 6 | 23040 |
| 100763 | 9 | KZ | 6 | 24617 |
| 2166001 | 9 | KZ | 6 | 24617 |
| קוד | הגדרה |
|---|---|
| FN | מפעל חדש. חלקים שיוצרו על ידי יצרן הציוד המקורי דאז וכוללים אישור יצרן. |
| NE | חדש. חלקים המיוצרים על ידי יצרן הציוד המקורי. עשוי לכלול אישור יצרן או אישור חברה. |
| NS | עודף חדש. פריט חומר חדש שנרכש ממלאי עודף. |
| OH | שיפוץ. המוצר נבנה מחדש ונבדק בהתאם למפרט היצרן על ידי מוסך (MRO). |
| SV | מוצר שמיש |
| AR | כפי שהוסר. המוצר הוסר מהמטוס או מהפלטפורמה ללא ערבות לפונקציונליות של החלק. |
| RP | ניתן לתיקון. ניתן לתקן את המוצר באמצעות MRO ולקבל אישור FAA 8130 או EASA Form 1. |